tisdag 20 oktober 2009

Det blir långt mellan gångerna här just nu.... bloggtorka lider jag av för tillfället =) I helgen väntas scrapträff och jag hoppas på en riktig "kick" att komma igång igen, det blir långt mellan korten nu...Tänkte i allafall göra årets första julkort ikväll, ljuvliga julpapper från Maja Design har inhandlats idag, de lär ju ta slut i helgen så bäst o köpa på sig!

Förra veckan blev det en tur till IKEA och äntligen fick jag min ram till den finfina postern beställd från Petrified in Pink, snabb leverans & trevligt bemötande, kanon!

Resultatet blev över förväntan, jag kan inte sluta titta på tavlan när jag sitter i soffan =)


Än är det länge till jul tycker man, men ska man lägga vantarna på Cult Designs fina julkollektion får man jäklar göra det nu, i allafall om man bor i Växjö. Därför slog jag till på deras fina vita adventsljusstake i serien Stjärklart.

Bild lånad från www.miasonline.se

Till fönstret i köket skulle även elljusstaken matcha.....*vill ha*



Bild lånad från www.miasonline.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar