fredag 10 april 2009

GLAD PÅSK!

Ja, så var påsken äntligen här, långledigt, sol & träffa nära & kära, kan det bli bättre! Idag har jag haft en skön långfredag i Lammhult hos svärföräldrarna. Det har blivit några timmar i solstolen med några nya inredningstidningar, en promenad ner till Designarenan där en del av utställningen ifrån designmanagement projektet "Green Design" fanns att beskåda, mitt största misstag var att jag inte hade kameran med mig. Jag hittade två speciella ting som imponerade på mig, mer om dem kommer framöver. Läs mer om denna utställning HÄR!

Vi har idag även lusläst stensättningskataloger, uterumsbroschyrer m.m för att vi ska komma framåt med trädgårdsprojektet. I många timmar roade vi oss (läs: Patrik,jag satt bredvid och bestämde mest) med att rita upp tomten, huset ev uterum, plattsättning mm i visio. Tur att långfredagen är en lååång dag.

Nu är det dax att slänga av vinterdäcken och luta sig tillbaka i soffan och frossa i räkor. I morgon blir det Västervik, äntligen ska vi få se systers nybyggda hus färdigt! Kanske får jag visa några bilder från huset här på bloggen. Själv älskar jag "hemma hos mig-bilder" på bloggar!

Bjuder på lite beställningskort från veckan och önskar en GLAD PÅSK med en bild på tulpanbuketten till svärmor!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar