måndag 27 april 2009

Torky on the inside!

Det finns bara ett papper som duger i köket, Torky! Men jag gillar inte de väldigt praktiska behållarna som de har till, sätta upp en sån vit på väggen skulle va väldigt synd tycker jag. Därför höjer jag denna smarta uppfinning till skyarna även innan jag testat den, det är ju genialiskt! Ja, jag pratar trots allt bara om en hushållspappershållare..... HÄR kan ni läsa om denna pappershållare som man förvarar inuti köksskåpet men som kan användas utifrån, ett hål i skåpet är det enda man får offra =)









Ny bloggdesign med lite nya färger har jag lekt ihop ikväll, är det kanske lite psykiskt för att se om jag gillar svart & lime ihop, jag funderar på att låta uteplatsen gå i temat svart, limegrönt & trä. En bild som inspirerat mig är denna från EM.










Olivträd & ett citrusträd fynda jag idag på lunchen på Netto. Nu väntas det bara på att det ska bli lite varmare och så ska de planteras om i dessa stora svarta krukor från Lagerhaus, favoriter från förra året, hoppas de finns i år igen!




Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar