tisdag 29 december 2009

Ta mig i kragen

Ja, nu får jag allt ta mig i kragen när det gäller bloggandet! 1 månad sedan jag uppdaterade! December är alltid en så stressig månad, det är såå mycket man vill julpyssla ihop, kransar, planteringar, bakning, julklappar, ja, jag är säkert inte ensam.... =) sen vips är julhelgerna över och nu vill jag bara bort bort med julsakerna och fram med ljusa färger, nya växter o krispiga tulpaner! Man är ju inte lite konstig... Granen o julgrejerna får hänga med till helgen i allafall, tills dess smygstartar jag med lite tulpaner o rosa & lila plattor i min nya underbara Changenia jag fick i julklapp! Och på tal om julklappar så invigde jag igår min nya form från Rice i härligt rosa färg, den får mig att tänka på sommarens goda rabarberpajer!






Två kort har också hunnits med i julstöket, mina egna julkort gjordes i år i Photoshop!







Sötaste Madicken med mormor på julafton!



Semester veckan ut o i morgon en tur till A6 i Jönköping, ser fram emot att hämta inspiration inne på den underbara blomaffären "Blomstertid"

På återseende inom kort hoppas jag!

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Jag har verkligen sett fram emot ett nytt inlägg ifån dig och ert fina hem!!! =) Äntligen!!!
    Hoppas allt är bra, och GOTT NYTT på er i förskott!
    Kram Anna

    SvaraRadera