torsdag 18 februari 2010

70 m2

Nu börjar planerna för övervåningen att ta fart...i allafall i huvudet på mig! Jag är dock långt fram i mina planer, möbler, tapeter mm.....men drömma får man ju alltid göra! I helgen kan man säga att startskottet går, med en storrensning av alla grejer som står där nu! Det som inte ska bort ska prydligt ut på vindsloftet i garaget sen ska det funderas & mätas på planlösningen minsann!



Ett rymligt badrum med takfönster så att ljuset kan flöda in ska det såklart bli. I min inspirationsmapp på datorn har jag sparat denna bild för länge sen, något i stil med detta vore snyggt!

www.decormaison.se

Om det blir plats för en walk-in-closet skulle denna tapeten passa perfekt (någon annanstans passar den inte) Tapeten ingår i nya modeinspirerande kollektionen WallKotyr från Decor Maison.

Den holländska designern PIP Studio har gjort succé med sina nya tapeter i härliga färger. Jag blev så sugen på att se & känna på kvalitén o färgerna att jag beställde några tapetprover från Inreda. De är verkligen helt underbara, men eftersom jag tröttnar på alla mönster o färger så fort skulle jag aldrig vilja tapetsera en hel vägg med dem tyvärr....

www.tapetorama.se


Tjingeling! //MalDa

1 kommentar:

  1. Hej!! Förstår om det börjar klia i fingrarna på er (dig)! =)
    Jag längtar också tills vi kan börja med vår övervåning, men nu närmast har vi trädgården att ta tag i!
    Ska bli roligt att se er övervåning ta form!
    Ha en mysig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera