torsdag 25 februari 2010

Helg!

Äntligen helg och en helg i Norrköping väntar med besök hos en vän! Härligt! Så här i bokreadagar får det bli en bok istället för en blomma! En bok med en baktanke..... =) Den ska vara riktigt rolig sägs det! Ett litet kort från Photoshop i matchande färg, sen var det klappat & klart!


Några fynd gjorde jag själv också! Böcker som får en att tänka på vår & sommar! Zetas trädgård ska få inspirera mig på bussresan i morgon!




Önskar en trevlig helg! Lämna gärna ett litet spår ni som hittar hit!
//MalDa

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad trevligt med en liten tripp! Vi ska också göra Norrköping imorgon =)
    Den där trädgårdsboken stog jag höll i, ångrar mig lite nu att jag inte köpte den! =)
    Hoppas ni får en mysig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Var så klart tvungen att besöka sidan...blev ju lite nyfiken. Vilken inspiration jag fick, sånu skulle jag vilja ha fyrkantig golvbrunn, baka och skaffa nya vårblommor.
    Allt kan inte göras på en dag, men det är kul att fantisera. Själv "ärver" jag gamla inredningstidningar från svägerskan, så nu skall jag nog krypa upp i soffan och med en sådan och drömma mig bort lite till.
    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  3. Hej! Ja visst längtar man efter grillkvällarna nu!!
    Jag tycker absolut att du ska slå till på de svarta möblerna! =) Hoppas att de finns även iår! Nu går jag bara och väntar på att Ikea ska komma med sina sommarmöbler, och jag hörde att de ev. skulle komma nu i veckan! =)
    Kram Anna

    SvaraRadera