måndag 27 december 2010

God fortsättning!

Så var juldagarna helt plötsligt förbi! Tänk att det kan gå så snabbt och så har man förberett i flera veckor! Hur som helst har vi haft några mysiga dagar tillsammans med våra familjer här i huset! Jag hade tänkt fota massa fina bilder att visa här, men kameran glömdes bort i allt fix med julmaten! Här ser ni några bilder från årets juldukning i allafall! Vitt tillsammans med lite silver & trä.

Ljuslyktorna i björk var mitt lilla projekt jag fixade med innan jul, i förra inlägget nämnde jag att vi hade pulsat i snön i skogen, och det var alltså för att få tag i en lämplig björk till dessa =)



Önskar er en god fortsättning! Nu ska jag mysa vidare i min fina vita julklappsmorgonrock och läsa ut "Elsas värld". Sen blir det ett besök i färgaffären så att sovrummet blir klart någon gång!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar