tisdag 28 december 2010

Shoppingdax!

Ja, det börjar bli dax att börja kika på lite bebisgrejer! Veckorna kommer gå så fort framöver och jag tänker inte fara runt sista veckorna och handla grejer. Nästa helg hoppas jag på en tur till Jönköping med besök på Babyproffsen & IKEA bland annat.

En säng måste ju lillkillen ha framöver, det lutar åt att det blir en Brio Cot One, väldigt lik, men något dyrare än IKEA:s Gulliver, men den har nåt som inte IKEA:s har =) Jag tror jag måste göra en lista på allt som ska handlas, annars kanske jag står där med tusen onödiga grejer och har glömt de allra viktigaste!

En typisk "onödig" grej så här i början är denna söta lilla bomullsfilten med honungs-inspirerat mönster från Tiogruppen. Kunde inte motstå den till fyndpris på Campadre.

// MalDa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar