lördag 1 januari 2011

2011.01.01

Gott nytt år på er!

Ja, då var det nytt år igen! Själva firade vi in det nya året hemma i soffan då kräksjukan attackerade Patrik ordentligt och mig lite lätt (tur det, hade inte velat vända ut & in på magen med lillkillen därinne).

Nyårsdagen brukar vara en slappedag, men jag har varit rastlös hela dagen & inte kunnat ligga i soffan o bara va. Därför började jag röja ut julen lite smått, nu vill jag in med ljuset!

Sovrummet som är under makeover börjar ta form, i veckan målade vi den sista väggen, i en betonggrå färg, så nu är det bara att börja piffa till det! Därför roade jag mig med ett litet inspirationskollage i Photo Scape, ett riktigt kul och lätt redigeringsprogram som jag måste lära mig mer av!

Ovan syns korg från Åhlens, bordslampa Barometer från IKEA, taklampa Eva från Watt & Veke samt påslakanset för spjälsäng MOLN av Gunilla Axén.

Nu tänkte jag däremot slänga mig i soffan & bläddra i nya H&M-katalogen!

God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar