fredag 21 januari 2011

Sköna helg!

Så skönt med helg!


En skön fredagkväll där jag hänger i soffan med nya numret av Sköna Hem. Vilken härlig framsida detta numret har, man blir så glad av alla färger!

´

Ceriserosa i all ära, men just nu är jag mer inne på grönt! Kan jag ha påverkats av allt grönt som finns i inredningsvärlden just nu! Jag börjar till & med gilla den duvblå färgen som syns lite var stans just nu!

Ett litet inspirationscollage nedan med små fina ting jag spanat in på nätet. Kuddar i grönt till sovrummet kanske vore något? Den söta lilla hjort-kroken finns att hitta på Åhlens, liksom betongkrukan & doftljuset. Lyktan är från Enkla Ting & bara så fin när den är så smal! Kudden till vänster är från HM & kudden till höger från finaste Mimou. Stor skillnad kvalitetsmässigt & så även på priset. Den lilla söta godisskålen är från Åhlens och var slut i julas, men hoppas den åter kommer i butik snart!

Jag klurar vidare på kuddfärgerna ett tag till, i morgon kommer i allafall finaste krukan i betong på fot till mig direkt från Lammhults Blomsterhandel, det ser jag fram emot! Kanske ska hallspegeln få sig en ommålning också i helgen!

Önskar er en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar