måndag 10 januari 2011

Väntan!

Ja, nu är allt en enda lång väntan! Inte för att ryggen värker, benen svullnar och du är tung o bära på, för jag mår prima, utan för att jag bara vill att du ska komma snart!




När 2010 blev 2011 blev jag helt plötsligt otålig på denna väntan! Jag hoppas dessa 8 veckor går fort fort nu! I fredags gjordes lite inköp till lillkillen, babyskydd, åkpåse o sängkläder, o liten Tiger fick följa med hem!


Under de lediga dagarna i jul har sovrummet fått sig en makeover, tyvärr har jag ingen bild på hur det såg ut innan. Väggarna har i allafall blivit i vitaste vitt utom en som fick bli grå. Kanske behövs det någon färg så småningom, jag e lite sugen på blått!! I ramen på tavellisten väntar jag på en poster som jag hoppas dyker upp med posten inom kort!

Nu är julen utkastad och klämdagarna förbi, dax att ta tag övervåningen igen....det kliar i fingrarna rejält att få börja inreda! Men det är långt dit, längre än 8 veckor, o förmodligen kliar det inte lika mycket då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar