torsdag 14 april 2011

Fina fina barnkläder!

En favoritbutik när det gäller barnkläder är Babyshop.se. Just nu har de fri frakt, och jag tänkte slå till på denna bodysuiten från Mini Rodini, men så är den slut i lager! Tycker den ser jättemysig ut med luvan & lagom tjockt tyg. Tossorna på bilden nedan faller mig dock inte i smaken =) Vi får hoppas den kommer åter i lager framöver! Kappahl har mycket fina barnkläder, här nedan ett par söta små jeans jag spanade in idag, riktigt coola!
Jag har varit otrogen, mot min syster! Hos Myran & Lo hittade jag nämligen finaste mössan med olika fordon på som jag var tvungen att beställa! Men framöver lovar jag att hålla mig till systers mössor, kanske ligger det en i påskägget. Är du sugen på att beställa mössor m.m, besök min systers blogg! Nedan ser ni den fina mössan på en trött Gustav i vagnen!


Tjingeling, och trevlig helg om vi inte ses innan dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar