onsdag 2 september 2009

En hektisk vecka förra veckan med dop & hundra grejer att fixa, vad gjorde man utan lunchtimmen ibland! Helgen var underbar, söta Madicken döptes och vi fick träffa släkt & vänner och bli stolta faddrar!

Här hemma har vardagsrummet/köket genomgått en liten makeover...purpur finns nu lite överallt...härliga höstfärger....man vill ju bara tända ljus o krypa upp i soffan o mysa! Kameran har varit en sväng med Patrik i Prag, därav inga bilder ännu.... Numera kan jag även lägga upp fötterna på min nya Fatboy-puff... me like!
Helena har gett mig huvudbry på en väska från 10gruppen, jag blev oxå sugen på att beställa en! När 10gruppen nu firar 40-års jubileum släpper de ett antal produkter med mönstret Böljan II, det mönstret är jag sugen på!






Snart är det helg mina vänner, då blir det förhoppningsvis att fylla upp tomten, så gräs, måla, plantera höstfint i krukorna....hoppas på härligt frisk höstväder!

1 kommentar:

  1. jag har fått min väska nu. Mycket nöjd, tycker du ska slå till. Funderade oxå på något av dom nya mönstrena men jag kunde inte hålla mig och vänta vänta vänta. Beställde väskan i måndags och fick den igår, snabba bud =) Kan det vara att den skickades med DHL.... ?!?!?

    SvaraRadera