måndag 7 september 2009

I väntrummet hos naprapaten har de alltid de allra senaste numren av inredningstidningar.... synd att man inte hinner sitta ner så länge bara.... men igår hann jag bläddra i "Allt om kök & bad" i några minuter och fick se de finaste servetthållarna jag någonsin sett, ifrån Iittala... Dessvärre hittar jag dem inte i någon svensk webshop däremot finns dem HÄR. Dessa skulle passa alldeles ypperligt till mina nya svarta tygservetter från HIMLA.

Bild lånad från www.panik-design.com



By the way.....Hijirik har svarat på mitt mail! Några poster med svarta tryck blir det inte förrän de färgade är sålda....3 kvar! Men när det är dax så förvarnar han mig....vilken service! Så köp upp hans lager nu så jag får min svarta poster, ramen är tänkt att inhandlas på IKEA, kanske i helgen, om jag lyckas övertala....



/MalDa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar