torsdag 12 november 2009

Nya kort!

Jag har knåpat lite nya kort! Kors i taket! De flesta blev dock gjorda på träffen i Rottne... Årets julpappsfavorit är helt klart Maja Design! I år blir julkortstillverkningen inte så stor dock, mina egna jobbar jag på i photoshop, såå kul! Timmarna bara försvinner när jag sätter mig vid datorn =) Ett tips om du vill lära dig mer i photoshop är att titta in på http://www.moderskeppet.se/ helt suverän sida där man kan lära sig allt, om man bara hade tiden!

Nu längtar jag till advent, glöggen jäser i tvättstugan, fling väntar i sin kartong, de röda change-plattorna ligger & väntar, den stora kransen av granris som ska hängas med vitt band på dörren ska snart bindas och Cult Design:s elljusstake har vi fått i present från svärmor & svärfar! Det blir en vit jul i huset i år, och mycket grått! Hoppas jag kan köpa mig ett stort grått fårskinn innan jul!


I söndags var det ju fars dag! Detta kort knåpades ihop i Rottne till en tävling, tyll, blommor & brads skulle finnas med, inte vad man vanligtvis sätter på ett fars dags-kort, men det blev ju bra till slut ändå!

Ett Grattiskort med z-vikning, en ny favorit!



Julkort med änglapapper från ? och Inkidos fina stämpel Julglädje!



Julkort med fina papper från Maja Design, inkido textstämpel och stämpel från Stämpelgården.
För alla julpysselsugna kan jag tipsa om tidningen Lantliv med julspecial! Såå mycket fint att göra till jul!
/MalDa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar