söndag 13 mars 2011

Träningssugen!

Ja, nu börjar det spritta i benen på mig minsann! Tur att man nu i allafall kan börja ta raska promenader på dagarna, och tur att Gustav gillar att åka vagn!

Motion blir så mycket roligare med lite sköna träningskläder, och min garderob måste verkligen uppdateras på den fronten, därför har jag kikat runt på vad det finns för fina outfits i vår.

Förra helgen provade jag och min syster de heta toningskorna från Reebok. Yttersulan består av två bollar för att skapa obalans som gör att man använder fler vad- lår- & sätesmuskler vilket i sin tur ökar förbränningen. Detta låter ju för bra för att vara sant, men sant eller inte, de är de skönaste skor jag provat någonsin! Skon på bilden nedan, Reebok ET Flash, finns att hitta här och måste bara bli mina! Matchande i färg är vindjackan & tröjan från H&M.



I morgon är det måndag igen & Gustav & jag gör vår andra vecka ihop själva. I morgon får vi sätta klockan, målaren kommer 07:30, hua vad tidigt!!
Tjingeling






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar