söndag 23 augusti 2009

Har jag fått dille på lila??? Ja, jag tror det! Överallt matas man med purpurfärgat...höstens stora färg, och jag är så svag för färgtrender... När sedan Cult Design släppt höstens färger/teman med härliga lila nyanser och paisley-mönster kan man ju inte motstå, hängiven cult-diggare som man är! Vilken tur att man har födelsedag så här när alla fina ting släpps! =) Paisley mönstrad kruka, cub-lyktor & plattor till Change i två härligt lila nyanser.










































Bland Hemtex alla härliga kuddar i höstfärger har jag hittat min favorit. Precis rätt nyans och rätt coola, kuddar med rya på! Kudden ser ni näst längst bak på bilden nedan.





























I helgen hade vi besök av mamma, pappa, farmor & mormor. Solen sken och vi satt på altanen och åt gott och umgicks. En tur till torget passade vi oxå på att ta där det inhandlades.... LILA blommor... =) Älskar prydnadskålen som kommer nu, står länge, behöver inte vattnas särskilt ofta...det är min melodi!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar