onsdag 12 augusti 2009

Nya kort var det länge sedan jag visade här, jag glömmer ju att fota dem hela tiden. Korten brukar bli klara ca 23,30 på kvällarna o packas ihop typ fem minuter innan man ska till jobbet...däremellan blir det sällan tid tid fotografering! Härkommer i allafall ett bröllopskort i cremefärger med inkido stämpel.

På tal om foto skulle jag vilja gå en fotokurs, eller är det bara de här känslorna som alltid kommer till hösten att vilja lära sig något nytt, ta en kurs.... eller nåt...jag vet inte. Men det borde vara roligare att fotografera om man kan lite om det!

Jag har hittat ännu en måste ha-grej, en tavla/poster, om den nu finns att köpa vill säga... Texten är i allafall "It's not only rock n' roll baby" och kan ses på husmusen Fridas blogg. Jag söker överallt på nätet för att hitta den, har DU ett tips så maila gärna mig. Vad jag förstår så är detta namnet på en utställning på Bozar i Belgien.

Nähä, ikväll ska min hängare bli klar tänkte jag, velar mellan vit & svart, men det blir svart tror jag! Lampan för övrigt gjorde sig mycket bra i vardagsrummet!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar