onsdag 31 mars 2010

Glad Påsk!

Denna veckan har jag testat en hel del nya nyttigare recept, både i mat- & dessertväg. Mest succé gjorde muffinsen från MAT-magasinet.
Långledigt och sol ser det ut att bli i helgen! Härligt, jag ser fram emot en lugn påskhelg i Lammhult hos svärföräldrarna! Kanske kikar vi bort till Nilssons möbler... jag har nämligen hittat "the one" nu, utemöblerna precis som jag tänkt mig. Låga stapelbara stolar och underhållsfritt material! Gillar du detsamma tycker jag du ska spana in Milton från Brafab! Inget mer trä som måste underhållas, inga mer dynor som kostar skjortan o bleks efter en säsong!
Bild lånad från www.brafab.se
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Jätte fina utemöbler! Roligt när man hittar precis vad man söker! Hoppas ni får en mysig helg! GLAD PÅSK!
    Kram Anna

    SvaraRadera