lördag 9 maj 2009

Disktrasstämpling!

Stämpelkär som jag är så stämplar jag på det mesta som faller mig in. Disktrasor med motiv & texter har blivit populärt och finns både här och var. Men vet du vad, det är hur lätt som helst att göra fina tryck själv, med väldigt lite material. På Panduro hittar man allt som behövs.



Vita disktrasor

Textilfärg

Foamstämplar

Stompfar (träpinnar med skumgummi på toppen)



Doppa stompfen i färgen, dutta sedan hela stämpelytan med lagom mycket färg. Stämpla av trycket på disktrasan, stryk sedan disktrasan enl instruktion som medföljer. VIPS så är det klart!

Jag planerar att stämpla upp en hel del med disktrasor i veckan, men igår var jag bara tvungen att testa den nya rosa färgen och blomstämpeln, det blev kanon tycker jag, passar perfekt i tvättstugan!





Fortsatt trevlig helg.... NU ->Halmstad & fest!

2 kommentarer:

  1. Kanonfin disktrasa du fått till =) Men en fråga...vart köper du helvita disktrasor ??
    Tjing !

    SvaraRadera
  2. Tjingeling, de har vita disktrasor även på Panduro =), sen har jag fyndat vita wettex på Citygross en gång för länge sen, var visst 2:a sortering. Men Panduros är kanon!

    SvaraRadera