söndag 17 maj 2009

Garageresning

Ja, så var det dax för garageresning i helgen, något som kändes omöjligt i onsdags när vi inte ens gjutit plattan!!! Men betong kom på torsdag, o på fredagen började byggsatsen att sättas ihop, typ som LEGO fast lite större =) Och ikväll står garaget rest med port & dörr färdigt, tack vare Pappa, Mamma, Svärmor & Svärfar, syster & svåger,vilken härlig helg vi haft! Bilder kommer när det står färdigt vitt =)



Mellan bygget har vi hunnit med lite shopping, bl.a. var vi ju bara tvungna att inhandla lite palmer, olivträd & citrusträd när Plantagen sänkte dessa med 50%....så här fina är de!





Förra sommaren spanade jag in denna snabbmarinerare från Vacu vin, och i helgen slog jag till på den så nu räknar jag med att få perfekt marinerat kött heeeela sommaren!


Jag skulle önska en ledig dag med regn nu, det skulle passa kanon då jag har många många kort att göra framöver, men så länge det fina vädret fortsätter och husfixandet hägrar får det bli ett & annat emellanåt....


Ser fram emot att sätta saxen i (eller inte) dessa fina studentpapper från Maja Design, härliga blå & gula färger i precis rätt ton. Tills dess.... ett beställningskort....


/MalDa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar